Om os

Velkommen om bord!

...hos Europas største postordrefirma for båd- og sejlsport

Compass Tyskland

Siden grundlæggelsen i 1979 har Compass været en uafhængig familievirksomhed, som Michael Dehler og hans kone har drevet som andengenerationsejere i over 40 år. Som Europas største postordrefirma inden for vandsport præsenterer Compass i dag et sensationelt udvalg på over 38.000 artikler, som er unikt i den internationale vandsportsbranche. Hovedkataloget er på over 400 sider, og onlinebutikken er en af de mest moderne portaler med prisen for højeste kundetilfredshed. Compass fører konsekvent en "bedste pris-politik", så kunden kan stole på mærkevarekvalitet til et fremragende forhold mellem pris og ydelse for hver artikel.

Grundlaget og en meget vigtig del af Compass' succes: Administrerende direktør Michael Dehler er en passioneret sejler med "hjerte og sjæl", som regelmæssigt bruger sin fritid aktivt på sejl- og motorbåde med sin familie, og som også har international succes som regattasejler. Ud fra hans egen erfaring og ekspertise kan produkter vurderes, nye opdages og testes. Som erfaren skipper ved Michael Dehler, hvad folk taler om, når det gælder udstyrets kvalitet, pålidelighed og praktiske anvendelighed. Ligesom ham og hans kone Antje er mange Compass-medarbejdere aktive vandsportsentusiaster og aktive regattasejlere. Personlig passion og professionel knowhow hos hver enkelt person kendetegner Compass-virksomheden.

Compass-specialister er konstant på farten verden over for at finde nye og innovative produkter, som kan tilbydes til uovertrufne lave priser gennem storkøb og direkte import. Men gennemprøvede artikler bliver også konstant revideret og forbedret i dialog med kunder og professionelle sejlere. Compass-produkter kåres jævnligt som testvindere, f.eks. Binomaster-kikkerten og Compass-sejlstøvlerne. Især i udviklingen af sine egne og eksklusive produkter viser Compass den kompetence, de har opbygget gennem årtier.

Michael Dehler, hans kone og alle medarbejderne lægger den største vægt på optimal kundeservice. Fra personlig rådgivning til specialbestillinger og skræddersyede produkter til en perfekt bestillings- og leveringsservice - kundens tilfredshed kommer altid i første række. Alle med særlige ordrer, ønsker eller spørgsmål vil altid finde en kompetent og hjælpsom kontaktperson hos Compass. I et af de mest moderne lager- og logistikcentre i Ascheberg, Westfalen (Tyskland), sendes der dagligt op til 5.000 pakker, som når ud til kunder i hele Europa inden for den kortest mulige tid. Udbuddet af tjenester udvides løbende, der investeres i teknologi, og medarbejderne videreuddannes.

De attraktive Maritim-butikker ved virksomhedens hovedkvarter i Ascheberg (Tyskland), Schweiz og Østrig er blevet de mest kendte vandsportscentre i Europa. Her kan du prøve og afprøve alt i stor udstrækning og få personlig rådgivning med masser af tid.

Både sportsligt og socialt engagement har en lang og vigtig tradition i Dehler-familien og Compass. I mange år har Compass støttet børn og unge i nød gennem et socialpædagogisk sejlprojekt drevet af sunshine4kids e.V.

Så der er mange gode grunde til, at Compass er blevet Europas største postordrefirma inden for motorbåds- og sejlsport. Kvalitet, service og de bedste priser, plus en familievirksomheds passion og motivation - det er, hvad vores kunder har stolet på i over 40 år

Din
Michael Dehler
og Compass-teamet